E.1 Breu relació dels possibles errors i mancances que el grup és capaç de
detectar en el seu exercici/ projecte. Com es podrien millorar?
Tant en recursos materials com en humans hem estat prou ben servits, i el
repartiment de tasques i gastos ha estat equitatiu, el treball en grup
satisfactori.
No obstant, el temps ha sigut la nostra principal limitació a l’hora de
dura a terme el projecte. Hem notat que ens ha faltat bastant temps a l’aula
per crear i hem tingut que avançar gran part del projecte en hores fora de la
programació, ja que hi havia molta feina a fer i només una hora i mitja cada
setmana.
Creiem però, que ens podríem haver organitzat d’una manera més pràctica, no
calia ser tan detallats com ho hem sigut, potser hagués estat més savi
haver-nos organitzat objectivament a partir del temps de classe que teníem, i
d’aquesta manera, haver-lo dedicat completament a fer l’obra, ja que en les
primeres dues classes encara anàvem bastant perduts.
Per posar solució a aquesta falta de temps que hem patit proposem 2
alternatives, que a l’hora de dur a terme l’activitat en aules de primària,
també ens servirien:
- Organitzar un cronograma o Planning de tot el que farem repartit en sessions, de manera que en cada seminari sabrem el que ens dedicarem a fer. Amb això programem el nostre projecte en funció del temps que tenim, organitzant-lo de la manera més eficaç possible.
- Reduir la complexitat de l’obra. Considerem que la nostra idea
podria haver estat representada de la mateixa manera encara que no
haguéssim afegit tants detalls que ens haguessin ocupat tant de temps (com
per exemple, el recobriment dels continents amb paper de seda o la pintura
del tronc, que podria haver estat menys intensiva). D’aquesta manera, ens
centrem en crear i fer evident el que realment volem mostrar i expressar
amb l’obra, deixant de banda detalls insignificants que, probablement
ningú notaria.
No hay comentarios:
Publicar un comentario