D.1 Breu relació de tres a cinc competències que l’estudiant creu que s’han
posat de manifest en el projecte (p.ex: ser capaç d’escollir, manipular i
combinar els materials més adients; ser capaç d’observar i analitzar les obres
artístiques que ens serveixen referents per a l’exercici...) i si creieu que
s’han assolit.
Les competències que creiem que els alumnes poden assolir amb la
realització d’aquest projecte estarien situades dins la competència artística i
cultural i la social i ciutadana. Aquestes són:
- Ser capaç de valorar i respectar la natura,
considerant-la com a font de vida.
- Entendre i utilitzar l’art com a font d’expressió
cultural i personal.
- Ser capaç d’utilitzar diverses habilitats manuals
per transformar i crear noves produccions i materials.
- Els alumnes han de saber utilitzar l’art per a
construir la pròpia identitat o la del grup.
- Ser capaç de treballar en grup de manera
eficient.
En el nostre cas, la primera competència ja la teníem assolida, ja que era
la principal idea que volíem manifestar: l’amor i respecte per la natura. En el
cas de les altres quatre restants, considerem que també les hem aconseguit, ja
que
Hem sigut capaços d’expressar-nos individualment ( avatars de cada membre
del grup) i grupalment ( arbre i globus terraqüi) a partir de l’art, tenint en
compte les característiques que ens identifiquen com a individus i com a grup.
El treball en equip també ha resultat molt satisfactori, tots hi hem
participat i hem sabut adequar-nos a les idees de tots nosaltres.
No hay comentarios:
Publicar un comentario