martes, 19 de mayo de 2015

D: OBJECTIUS i COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES/Per què ho hem fet?

D.1 Breu relació de tres a cinc competències que l’estudiant creu que s’han posat de manifest en el projecte (p.ex: ser capaç d’escollir, manipular i combinar els materials més adients; ser capaç d’observar i analitzar les obres artístiques que ens serveixen referents per a l’exercici...) i si creieu que s’han assolit.

Les competències que creiem que els alumnes poden assolir amb la realització d’aquest projecte estarien situades dins la competència artística i cultural i la social i ciutadana. Aquestes són:
  • Ser capaç de valorar i respectar la natura, considerant-la com a font de vida.
  • Entendre i utilitzar l’art com a font d’expressió cultural i personal.
  • Ser capaç d’utilitzar diverses habilitats manuals per transformar i crear noves produccions i materials.
  • Els alumnes han de saber utilitzar l’art per a construir la pròpia identitat o la del grup.
  • Ser capaç de treballar en grup de manera eficient.
En el nostre cas, la primera competència ja la teníem assolida, ja que era la principal idea que volíem manifestar: l’amor i respecte per la natura. En el cas de les altres quatre restants, considerem que també les hem aconseguit, ja que
Hem sigut capaços d’expressar-nos individualment ( avatars de cada membre del grup) i grupalment ( arbre i globus terraqüi) a partir de l’art, tenint en compte les característiques que ens identifiquen com a individus i com a grup.

El treball en equip també ha resultat molt satisfactori, tots hi hem participat i hem sabut adequar-nos a les idees de tots nosaltres.

No hay comentarios:

Publicar un comentario