martes, 19 de mayo de 2015

E: CONCLUSIONS + AVALUACIÓ /Què hem aprés?+ Què, quan i com avaluar.

E.3 Valoració de les presentacions dels treballs a classe: de la pròpia del grup, i de les que considereu que han fet una aportació interessant. Observació del procés i resultats del propi grup i dels altres grups.

La veritat es que totes les obres que s’han exposat a classe ens han semblat bastant bones, unes més que d’altres, però al cap i a la fi, totes han complert els requisits que es demanaven.
Hem vist que més d’un grup ha decidit treballar els conceptes de “equip” o “amistat”, molt relacionats entre ells. És un bon element per tractar i molt fàcil d’expressar, potser per això han decidit agafar-lo. Altres dels nostres companys han triat “la diversió ”o han simbolitzat la seva unió com a grup a partir d’un element com la cervesa
Sembla que aquesta activitat i la seva realització ha suposat el treball en equip en tots nosaltres, i això ha estat reflectit en totes les obres. També hem vist que a diferencia del nostre grup, els altres han utilitzat només les pinces com a material que composa l’obra, mentre que nosaltres només les hem fet servir per crear la figura principal: L’arbre
El fet que tots els altres equips utilitzessin suports per a la presentació , mentre que nosaltres vam exposar-ho tot oralment, ens va servir com a referent per al segon projecte. Aquesta segona vegada hem elaborat una presentació amb les idees claus.

A nivell grupal, l’obra que més ens ha agradat ha estat  “TEAM”, de les nostres companyes Berta, Tania, Laura, Sara i Mireia. Ens agrada tant per el missatge que transmet ( tots som un), com per l’abstracció de l’obra( conjunt de pinces en forma de tornado que s’uneixen al voltant d’una bombeta, que simbolitza les idees). Encara que l’obra sigui la més abstracta de totes, es pot entendre perfectament el valor d’aquesta.

Com a reflexió final, si aquesta activitat es duta a terme a l’aula de primària, ens agradaria destacar la importància de compartir amb els alumnes les obres de cada grup, com ho hem fet nosaltres. D’aquesta manera tots podem entendre el que els demés volen representar en aquestes i serem capaços d’admirar-les i respectar-les com a vertaderes obres d’art. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario